Sunday, May 12, 2013

Waaahhhhhhh....ari ni aku dapat kad undangan majlis perkahwinan one of my friends kat TM nie...teruja yang teramat kut dapat kad undangan dari beliau...rasa cam tak sabar nak pi majlis dia...even agak lewat dia kawen tapi alhamdulillah jodoh dia dah sampai...dia dah aku anggap macam akak aku dah kat sini tu yang tak sabar aku nak pi majlis dia tu....apa-apa pun tahniah akak...semoga perkahwinan akak kekal hingga ke akhir hayat...

InsyaAllah...kalau tak ada aral sampailah saya umah akak nanti...memang dah niat kalau akak buat majlis saya akan pergi even cam ner sekalipun...tak sabar nak tengok akak naik pelamin...akhirnya akak bertemu jua dengan insan yang telah diciptakan untuk akak...walaupun agak lambat tapi akak kawen gak...tahniah skali lagi kak...jangan lupa doakan jodoh untuk saya jugak tau...

Itulah yang dikatakan jodoh pertemuan ajal maut semuanye di tangan Tuhan...kalau sudah ada jodoh kita atas muka bumi ni...even lambat macam mana sekalipun kita tetap jugak akan berkahwin kerana semuanya telah ditetapkan untuk kita...laluanya telah pun Tuhan tetapkan untuk kita cuma sekarang ni tinggal kita untuk melaluinya sama ada dengan cara yang baik atau buruk...

Jodoh akak dah sampai dan mungkin jua suatu hari nanti jodoh saya akan sampai jua...InsyaAllah dengan izinNya suatu hari nanti saya pulak yang akan memberi kad undangan saya kepada akak...dengan insan yang telah diciptakan untuk saya....doakan saya pada hari bahagia akak nanti...

TAHNIAH KAK DINA....

thanks cik google

0 Comments:

Post a Comment