Wednesday, May 15, 2013

Syukur alhamdulillah....tak terucap rasa syukurnya aku kepada Mu Ya Tuhanku kerana Engkau telah memakbulkan doa hamba Mu yang kerdil ini hari ini...semalam aku berdoa kepada Mu agar mempertemukan aku dengan insan yang aku suka dan ternyata hari ini doa aku termakbulkan...Engkau telah mempertemukan kami...even bukan secara berdepan tapi kami tetap terserempak hari ini...itu pun sudah cukup mengembirakan hati aku hari ini...setelah bekerja seharian bertungkus lumus menghadap user bila terpandangkan wajah dia segala penat lelah itu hilang...gila kan aku nie..terlalu taksub dengan kehadiran dia dalam hidup aku...

Awak...awak sedar tak yang hari ni kita terserempak secara tak sengaja...mesti awak tak perasankan...iya lah saper la saya ni untuk awak perasankan kewujudannya kan...tapi tak apa lah awak janji saya perasan kewujudan awak....cekap jer mata saya menangkap kelibat awak tadi...awak tengah turun dari escalator menghala ke News dan saya plak berjalan melalui escalator yang awak naik tu menghala ke kedai sebelah News tu...time tu awak tau tak apa perasaan saya bila terlihat akan kelibat awak kat sana...berdebar yang amat...nasib baik la saya tak masuk News jugak time tu...kalaulah saya masuk kedai yang sama dengan awak masuk tu confirm saya akan jadi macam patung tak bernyawa kat sana...berdiri tegak seperti tiang letrik...entahkan cukup entahkan tidak nanti oksigen yang akan saya sedut...hahahahhaha

Tapi cantikkan percaturan Tuhan...semalam bermohon kepada Dia semoga di pertemukan dengan awak sebab saya nak sangat tengok awak lately ni....tak tahu kenapa nak sangat tengok awak...dan alhamdulillah tadi Tuhan dah hadirkan awak depan mata saya...even sekejap saja tapi berbaloi....

0 Comments:

Post a Comment